czwartek, 7 listopada 2013

Wywiad z Jula10k

Jak masz na imię?
Jula
Ile masz lat?
12

Od kiedy masz FS?
Od 3 lat ale nie wchodziłam rok i teraz znowu gram.

Jak się tu dostałaś?
Przypomniałam sobie jak byłam mała i w to grałam. Na stronę trafiłam przypadkiem :)



Twoja pierwsza stylizacja opisz ją :)
Pierwsza stylizacja: http://fashionstyle.pl/static/photos/13/05/19/294049.png
Nie wiem jak ją opisać xD Wiem, okropna :c

Lubisz fotografię?
Lubię fotografię, raz wygrałam konkurs w internecie :>

Jakie kraje chciałabyś zwiedzić?
Zwiedziłam już prawie całą Francję i mam rodzinę w Anglii i Irlandii :) Chciałabym pojechać do Nowego Jorku :3 Byłam w Czechach, Słowacji Francji, Hiszpani i jeszcze kilku krajch, nie będę się rozpisywać :]


Prowadzisz bloga?
Nie ale jestem redaktorką na 4 i graficzką na 2 :*

Masz zwierzę ?
Mam psa (suczkę Mikę), kota (Kitek) i rybki :3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz