środa, 21 sierpnia 2013

Opóźnienie

Hej!

Już dzisiaj mówię, że będę mieć jutro lekkie opóźnienie...

Ale będę postępować zgodnie z planem tygodnia ;p

Macie jakieś pomysły na nudę?

Nie wiem coś co wstawię na tego blożka ;*

nabór

Hej !

Jak wiecie trwa nabór na redaktorkę...

Co trzeba zrobić:
• Przeczytać całego bloga.
• Na pewno musisz mieć FS.
• Musisz być na 100% pewna...
• Redaktorka nie może się za bardzo  rządzić tzn. robić jakiś konkursów itd.
• Ogólnie redaktorka będzie musiała szukać na FS dziewczyn do wywiadów i pojedynków. To byłaby jej praca.
•Wymagane jest oczywiście konto google i blogger ;*

• Więcej pisać na maila Dreams.5.07.2002@gmail.com

wtorek, 20 sierpnia 2013

Stylizacja - Co, skąd, za ile ;

Sukienka: Quarter cena 100m$
Buty: Vo Anne cena 50m$
Torebka: Epitaph cena 0m$
Łańcuszek: Epitaph cena 0m$
Bransoletka brązowa: Daybreaker 0m$
Bransoletka kolorowa: Daybreaker 0m$
___________________________________
cena łączna: 150m$ ;p





Mój pomysł na bałagan w kablach :P

Hej!

Właśnie to zrobiłam.
Potrzebne będą:

1.Papierowe rolki po papierze toaletowym
2. Pisaki kolorowe   ;*
 To tyle ;D


Do rolek można wsadzać nie tylko kable ale np łańcuszki no nie wiem co tam jeszcze ... Ale jest to fajne ;p

Oto co wykonałam :


Nabór itd.

Żeby nie było ! Nie będę tu pisać tylko o FashionStyle ;* 

Trwa nabór na redaktorkę ;D

No no

 No no z każdą minutą jest coraz więcej wejść!Oby tak dalej !

Wywiad z Dżapsta

Wtorkowy wywiad z Dżapsta :**



1. Jak masz na imię?


1.     1.  Mam na imię Karolina z czego wole aby mówiono do mnie Kaja :) 


2. Ile masz lat? 
      2.Mój rocznik 99. Więc mam 14 lat xd 

    3. Jak zaczęła się twoja przygoda z FashionStyle? 
        3.  Szukałam podobnych gier do moviestarplanet czy czegoś tam bo mnie tam zablokowali a miałam vipa, jury itd xd Kurde noo;c I znalazłam tą oto gre <3 Zostałam tu bo mogę mieć swój styl 3

4. masz jakieś zwierzątko? 
       4.  Mam pieska <3 Wabi się fifik.  
     5. Jaki jest twój styl ? 
   5.  Mój styl jest raczej luźny, uliczny. Uwielbiam duże ciuchy lub takie które dobrze  leżą. Kocham nosić czapki beanie i tego stylu rzeczy :) Lubie jak wszystko pasuje, co za dużo to nie zdrowo !;) POZDRO ;*






pojedynek stylizacji :D

Hejoł ! 



Oto poniedziałkowy pojedynek :

1. SueSwag   zestawiła ze sobą czarną ,,mini" i grafitowy T-shirt z podwijanymi rękawkami. Do tego czarna kopertówka z ćwiekami, która dodaje charakteru całości i świetnie się komponuje z resztą, jako kolejny dodatek wybrała czapkę z pomponikami oraz tatuaż w kształcie ognia. Żeby podkreślić jeszcze bardziej  charakter stylizacji wybrała buty za kostkę na ogromnym koturnie. Do całości świetnie też pasują te niebieskie włoski. Makijaż jest świetny! Mocny i z pazurem, zamiast ust postawiła na plaster.  Stylizacje oceniam na 8/10 punktów. 



2. Aniskaaa postawiła na vintage co jest bardzo modne ostatnio. Spódnica za kolano w kwiatowe wzory świetnie komponuje się z czarną bluzką i złotym naszyjnikiem oraz z bordową marynarką... 
Do tego wybrała białe kolczyki, które świetnie wyglądają z rudo-marchewkowymi włosami i grzywką. 
Czarne buty na wysokim koturnie, które zapinają się w kostce świetnie wyglądają z całością i dodają charakteru stylizacji. 
Torebka zwykła beżowa świetnie wygląda z całością. Stylizacja strasznie mi się podoba oceniam ją na  10/10 punktów. 



Oto obie stylizacje :
1.

                                                                                                                         2.
                                                                                                                                                                                 






                                                                          

poniedziałek, 19 sierpnia 2013



Oto mój plan tygodnia na tym blogu :D


Poniedziałek - Pojedynek stylizacji

Wtorek - Wywiad z kimś kto coś osiągnął na FS

Środa - Stylizacja - Co, Skąd , Za ile ?

Czwartek - kopiowanie stylizacji :D

Piątek - Notka o weekendzie ?

Weekend = nic spędzanie czasu z rodziną :d  

Mało o bloguuu

Hej !

Jestem Karola to mój pierwszy blog więc na początku nie oczekujcie ode mnie zbyt wiele :D 


 Trochę o mnie: 
Interesuję się modą, fotografią lubię zwierzęta, pływanie i jazdę na rowerzz resztą interesuję się wieloma rzeczami :D




   




To ja na fashionstyle ( FashionowaKarola



No nic więcej nie zanudzam. Coś chcecie to pisać!!