poniedziałek, 30 września 2013

Wywiad z MESAJAH_NDK:

1.Kiedy zaczęłaś grać w FS? 

 Na fashionstyle jestem już od ponad roku ,na początku przez parę miesięcy wchodziłam codziennie i grałam ,później jakoś przez długi okres przestałam grać i z powrotem zaczęłam w wakacje tegoroczne, ponieważ siedziałam dużo w domu i tak jakoś wyszło ,że się wciągnęłam znowu w tą grę  

2.Czemu lubisz te grę? 

 Lubię w tej grze to ,że różni się od tych wszystkich w które grałam w dzieciństwie ,można przepierać swoją postać jest bardzo dużo ciuchów do wyboru jaki i fryzur ,można być modelką i należeć do agencji lub projektantką i projektować swoje ubrania ,jest naprawdę fajną i ciekawą grą ;) 

3.Skąd wiesz o FS? 

 O fashionstyle dowiedziałam się od kuzynki ,ponieważ kiedyś grałyśmy razem w stardoll i jakoś znalazła tą grę i mi się bardziej spodobała :D 

4. Twój styl jest marzeniami czy twoim prawdziwym stylem? 

Styl ,który mam jest raczej prawdziwym i dla mnie jest w porządku ;P 

5.Opowiedz coś o swoim stylu, o sobie i td. 

 Uwielbiam sport ,więc też mój styl jest taki że chodzę w jeans-ach ,bluzie i trampkach ,nie chodzę w spódniczkach NIGDY!! xD Lubię chodzić w szerokich koszulach ,kolczyki to tylko takie przy uchu ;D Słucham Reggae :3 W przyszłości bardzo chciałabym należeć do wojska  
No to chyba tyle c: 
Dziękuję :* 
Mesajah_NDK 

Stylizacje:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz